sâmbătă, 7 decembrie 2019

A venit şi frigul.


   Mă reîntorc după ceva vreme să vă mai spun ce s-a mai întâmplat prin ale căţărării. Un sezon de vară s-a încheiat, cu multe rele dar şi multe bune. Am să vă povestesc pe scurt partea bună a lucrurilor, pentru că este mai interesantă.
   Am să încep cu Rarăul, o zonă cunoscută pentru escaladă, care aş putea să o numesc în primele trei zone frumoase de escaladă din ţară, dacă acolo nu ar exista oameni, aşa....rămâne ceea ce este, cu trasee de escaladă de super calitate, atât a stâncii, cât şi a amenajării. Am început să mă dau pe un traseu, proiect pentru mine, la care din păcate nu am mai ajuns din pricina timpului.

Prin Rarău.

   Apoi am mai ajuns şi în Ampoiţa, o zonă de escaladă aproape de Alba Iulia. O zonă care mi-a plăcut mult, acces rapid, textura stâncii foarte aderentă, cu trasee nu foarte lungi dar suficient pentru a te pune în dificultate. Ce nu mi-a plăcut a fost faptul că deşi accesul la trasee se face foarte uşor, amenajarea traseelor lasă de dorit (suntem în 2019 şi încă nu punem topuri la trasee!!!). Oricum ar fi, am să mă reîntorc acolo.

Ciprian Andrecuţ îFisura Neagră.

   Reîntors în Cheile Bicazului, am parcurs ceva trasee de escaladă în manieră solitară, dar am fost şi prin trase de alpinism în acest an. Am parcurs aceste trasee la insistenţele altora, ca ajutor. Am fost prin Alveolelor, unde în a treia lungime am reuşit să trec pasul cheie din traseu la liber, după ce m-am luptat cu dificultatea lui. Am mai fost şi în Raza Soarelui, un traseu care te ţine cu sufletul la gură, apoi a urmat Genţiana, Fisura Centrală, Fisura Neagră, Vânătorii de Munte, Creasta Estică, Requiem, Traseul Fecioarei unit cu Finala 67. Trasee în care am căţărat cu Marius, Carmen şi Lucian, oameni din toate colţurile ţării, dar cu pasiuni comune.
Cu secundul prin Vânătorii de Munte.


Ciprian Andrecuţ în "Tulichina" 7c, solitar.

   În rest am ieşit şi la dry-tooling în acest sezon, pentru prima dată în acest weekend. Am parcurs ceva trase mai dificile fără probleme. Mă bucur că a început lumea să vină şi la dry-tooling (escaladă sportivă pe timp de iarnă).
Fizic mă simt super bine, psihic şi mai şi, deci la treabă...

Niciun comentariu: