luni, 9 iunie 2008

Ecstasy (8a)…

Dupǎ o sǎptǎmânǎ de muncǎ şi hoinǎrit prin minunata patrie, mǎ întorc în Cheile Bicazului, locul unde magia persistǎ de când rǎsare soarele şi pânǎ sǎ apunǎ, având un nou proiect, “Ecstasy” (8a), un traseu în care “forţa psihicǎ”, trebuie sǎ o batǎ pe cea fizicǎ, asta vǎzând în momentul realizǎri traseului.

Ciprian Andrecuţ la primele încercǎri ale traseului.

Am sǎ vǎ povestesc pe scurt şi am sǎ încep cam aşa: zile dupǎ zile, încercǎri dupǎ încercǎri a traseului, de la punerea expresurilor în spituri, pânǎ la renunţarea totuşi a câtorva puncte de asigurare, de la descifrarea paşilor, pânǎ la primele încercǎri, toate acestea mi-au luat timp, rǎbdare, durere, etc.
Într-una din zilele sǎptǎmânii trecute iau legǎtura cu un prieten din Miercurea Ciuc, Andrei Nan, pentru o întâlnire în Cheile Bicazului la cǎţǎrat.

Ciprian Andrecuţ în primi paşi ai crux-ului.

Toate bune şi frumoase, fiecare cu traseul lui, cu proiectul lui, ne apucǎm de treaba, eu pe “Ecstasy” (8a), Andrei pe “Murphy’s Law” (7b+).
Primele încercǎri de sâmbǎtǎ, au fost nu foarte bune, dar totuşi cu progres, ca apoi duminicǎ dimineaţa, la a treia încercare reuşind eliberarea traseului.

Ciprian Andrecuţ în primi paşi ai crux-ului.

Un traseu frumos, puţin cam dur, aşa l-am simţit eu, în care psihicul trebuie sǎ domine fizicul, în care rǎbdarea trebuie sǎ se împace cu durerea, fiind pusǎ de multe ori la încercare.

Ciprian Andrecuţ în “Ecstasy (8a)”.

Film din traseu nu am, poate pe viitor, pentru a înţelege mai pe larg despre ce este vorba. În rest viaţa merge înainte, antrenamentul de asemenea, sunt încǎ un începǎtor în acest sport, aşa cǎ mai am multe de învǎţat.

PS. Numǎrul de încercǎri pe care le-am dat la traseu au fost de cincisprezece, contorizând absolut orice intrare în traseu, de la punerea expresurilor, pânǎ la dezechiparea trseului, tot.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bravo tati, e un 8a mai greu din Bicaz, mai ales acum cu o priza in minus. La mai mare!