vineri, 2 martie 2007

Bouldering.....

Ce este de fapt această disciplină!!!!
Este o metodă prin care orice practicant al escaladei sportive poate să-şi îmbunătăţească forma fizică şi tehnica pentru escaladă, prin căţărarea unor pasaje de pe un perete, bolovan, aflate la o distanţă mai mica de sol.
De ce ai nevoie pentru a putea practica această formă de căţărare: pe lângă arealul unde poate fi practicat, mai ai nevoie de o încălţăminte adecvată (espadrile), un saculeţ cu praf de magneziu, care se aplică pe palme, pentru a le menţine uscate, o saltea care te pote proteja în caz de cădere şi nu în ultimul rând de voinţă, restul vine de la sine.
Pentru mine pot spune că este cea mai buna forma de antrenament necesară în escaladă, deoarece ’’stânca este cel mai bun antrenor”.
Mai jos puteţi viziona un film destinat acestei discipline, din care poate veţi înţelege mai mult.

Climbin in Toplita from cipri florin on Vimeo.

9 comentarii:

Anonim spunea...

cata dexteritate.......ce artistic te misti mai draga :p

Vali spunea...

Aici unde te dai e cariera aia amenajata de tine la Toplita?

Anonim spunea...

Da....e cariera unde amenajat eu trasee de escalada.

Anca spunea...

Heyyyy.......tot cu catzaratu'? "NU TE INSORI?"

Anonim spunea...

Mai am de eliberat ceva proiecte si dupa aia.....

Anonim spunea...

vorbesti prea mult in film despre un sport care e mult mai mult decat crezi tu, in rest e misto ca idee, nu stiu pe nimeni sa faca filme despre asa ceva pe la noi...

Anonim spunea...

Mai pot spune un lucru cert.....pe romani nici Dumnezeu nu-i poate multumi cu nimic, iar in film mi-am exprimat opinia despre aceasta disciplina, nu pentru a arata celor din jur cat de multe stiu eu despre bouldering.
Multumesc.

Anonim spunea...

pas mal de tout .... foarte frumos locul ! Cipri sa nu te insori prea repede.... si boulderistii prea destepti sa ne explice ei ce e exact boulderingul !

Anonim spunea...

Imi place filmul!
Chiar mi-a venit cheful sa ma duc sa caut niste bolovani pt. bouldering.
Tot respectul