miercuri, 26 februarie 2020

"Narcos" D10-

   Una dintre reţetele euforiei este dată de Narcos D10-. Și aici mă refer la noul meu proiect cu care am avut de-a face la sfârşitul de săptămână care tocmai a trecut. Pentru cei care au mai citit paginile acestui blog, ţin să le menţionez că traseul Narcos este situat lângă Arcad, un fost proiect de-al meu eliberat acum câteva săptămâni, un D10 elegant.



   Când l-am privit, traseul mi s-a părut puţin mai agresiv. Totuşi de la prima intrare în traseu am reuşit să citesc toţi paşii de dificultate fără probleme, în comparaţie cu traseul vecin, unde am stat mult până ca apele să se limpezească.


Andrecuţ Ciprian în Narcos D10-

   O întâmplare mai puţin normală a fost că în timp ce eram la ultima încercare a traseului, una dintre mănuşi mi s-a agăţat de piolet şi s-a rupt, s-a sfâşiat mai bine zis. Am continuat totuşi şi aşa să mă caţăr :-))


După muncă şi răsplată.

   Legat de traseu, lucrurile sunt foarte simple. Nu este un traseu tehnic, nu este un traseu greu de citit, ci este un traseu simplu, poţi sau nu poţi.


Andrecuţ Ciprian în Narcos D10-

   Am intrat în traseu de patru ori, cu tot cu încercarea finală, iar ca dificultate îl cotez ca un D10-. Ca filator l-am avut tot pe Marius din Braşov.


Andrecuţ Ciprian în Narcos D10-

Când nu ai ac si aţă...aplici metoda stiinţifică....fă cum poţi.

   Mai jos am inserat şi video-ul cu reuşita, sper să fie mai clar despre ce v-am scris.

Niciun comentariu: